صفر تا صد بیمه موبایل آیفون: از خرید بیمه‌نامه تا دریافت خسارت

شما می‌توانید بیمه‌های متعددی برای گوشی آیفون خود خریداری کنید. با توجه به آمار بالای سرقت گوشی‌های آیفون، بهتر است طرح بیمه‌ای را انتخاب کنید که پوشش سرقت را نیز ارائه کند. برای خرید آنلاین و فوری بهترین بیمه گوشی آیفون کافیست به صفحه خرید بیمه موبایل راهنمای بیمه مراجعه کرده و در فرم استعلام، برند اپل را انتخاب کنید. با پر کردن فرم استعلام شما می‌توانید به صورت آنی نرخ بیمه برای شرکت‌های مختلف را مشاهده کرده و بهترین بیمه‌نامه را انتخاب کنید.
صفر تا صد بیمه موبایل آیفون

بیمه گوشی آیفون همان بیمه تجهیزات الکترونیکی است که می‌توانید برای هر نوع گوشی و لپ‌تاپ دیگری نیز تهیه کنید. با این حال،‌ به دلیل هزینه بالای تعمیرات و احتمال سرقت بیشتر، خرید بیمه برای گوشی‌های شرکت اپل اهمیت بیشتری دارد و یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه محسوب می‌شود. با خریداری بیمه موبایل آیفون شما با پرداخت هزینه ناچیزی می‌توانید گوشی خود را در برابر انواع صدمات پرهزینه و سرقت بیمه کنید. در این مقاله تخصصی از راهنمای بیمه، ما شرایط استفاده از بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی برای گوشی‌های آیفون برای انواع آسیب دیدگی‌ها و سرقت را شرح خواهیم داد.

بهترین بیمه برای گوشی آیفون

چرا بيمه كردن گوشی اپل مهم است؟

هر روز به طور متوسط حدود ۱۶۰ گوشی همراه به سرقت می‌رود؛ هدف اکثر سارقان نیز گوشی‌های تولیدی شرکت اپل است که حتی مدل‌های قدیمی‌تر و دست دوم آن نیز در بازار قیمت بسیار بالایی دارند. 

علاوه بر مشکل سرقت، این گوشی‌ها در صورت آسیب دیدگی نیز هزینه تعمیرات نسبتا بالایی دارند. در صورت شکستگی بدنه و گلس گوشی به دلیل سقوط از ارتفاع، قیمت تعویض این اقلام بسیار بالا خواهد بود. حتی اگر از گوشی خود با نهایت دقت و احتیاط استفاده کنید، مشکلات پیش‌بینی نشده مانند سوختن گوشی به دلیل نوسانات برق می‌تواند خسارت قابل توجهی وارد کند.

در چنین شرایطی اگر بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی برای گوشی آیفون داشته باشید، شرکت بیمه در پرداخت هزینه‌ها به میزان قابل توجهی به شما کمک خواهد کرد. بعضی از بیمه‌نامه‌ها حتی خسارت ناشی از سرقت گوشی را نیز پوشش می‌دهند. در بخش‌های بعدی شرایط استفاده از این خدمات بیمه را با جزئیات بیشتری شرح خواهیم داد.

بیمه موبایل آیفون چه خسارت‌هایی را پوشش می‌دهد؟

پوشش‌های بیمه موبایل برای گوشی آیفون همان پوشش‌های اصلی تجهیزات الکترونیک است که در اکثر طرح‌های بیمه‌ای ارائه می‌شود. پوشش‌های مهم و اصلی بیمه تجهیزات الکترونیک، حدود ۸۰ درصد از خسارت‌های احتمالی وارد شده به دستگاه‌های تلفن همراه از جمله گوشی آیفون را شامل می‌شوند.

  • آب دیدگی، رطوبت، ریخته شدن مایعات
  • سقوط، ضربه خوردگی و شکستگی
  • صاعقه، آتش‌سوزی و انفجار
  • خراب شدن دستگاه به دلیل نوسانات برق و القاء الکتریکی
  • سرقت گوشی آیفون با شکست حرز از منزل، محل کار و خودرو

در برخی طرح‌های بیمه‌ای خاص که قیمت بالاتری دارند، شما می‌توانید از پوشش‌های کامل‌تری بهره‌مند شوید. با توجه به قیمت بالاتر گوشی‌های آیفون این طرح‌های بیمه‌ای برای دارندگان گوشی کاربرد بیشتری دارند.

  • سیل و طوفان، آب گرفتگی، امواج دریا
  • رانش و لغزش زمین، ریزش کوه، نشست زمین
  • دود، گرد و خاک، ذرات غبار معلق در هوا
  • آسیب دیدگی در حین تمیز کردن یا تعمیر 
  • سرقت خیابانی به شکل قاپ‌زنی و زورگیری (تنها در تعداد محدودی از طرح‌های بیمه‌ای)

بیمه سرقت آیفون چه شرایطی دارد؟

در بسیاری از طرح‌های بیمه تجهیزات الکترونیک تنها خسارت سرقت با شکست حرز از منزل، محل کار و ماشین تحت پوشش بیمه قرار دارند. منظور از شکست حرز این است که سارقان برای سرقت گوشی به زور متوسل شده باشند. شکسته شدن درب یا پنجره از مصادیق رایج شکست حرز هستند. با این توضیحات مواردی مانند خیانت در امانت و سرقت خیابانی و قاپیدن گوشی تحت پوشش بیمه نیستند.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز در مورد پوشش «سرقت با شکست حرز»، به زبان ساده!

با این حال با توجه به رواج سرقت خیابانی گوشی‌های آیفون بیمه سامان طرح ویژه‌ای تحت عنوان «زیسا پرو» نیز ارائه می‌کند که این نوع سرقت را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. نکته مهم دیگر در خصوص پوشش سرقت، اهمیت ارائه مستندات قضایی است. بنابراین در صورت به سرقت رفتن گوشی، اولین قدم شما باید تماس با پلیس باشد تا بتوانید مستندات کافی برای مسروقه بودن گوشی خود ارائه کنید.

بیمه موبایل اپل شامل چه چیزهایی است

بیمه موبایل آیفون چه خسارت‌هایی را پوشش نمی‌دهد؟

استثنائات بیمه گوشی همراه آیفون خسارت‌هایی هستند که تحت پوشش بیمه‌ای قرار نمی‌گیرند و بیمه‌گر تعهدی در قبال آنها ندارد.

  • آسیب رخ داده جزء موارد تحت پوشش گارانتی باشد
  • آسیب ناشی از تعمیر غیراصولی و نامناسب باشد
  • گوشی به صورت عادی در اثر شرایط آب و هوایی بد زنگ زده و مستهلک شده باشد (فرسودگی، زنگ‌زدگی و خوردگی)
  • عیوب و نقص‌ها جزئی و طبیعی باشند (مانند خراشیدگی)
  • شماره سریال موبایل مخدوش باشد
  • تجهیزات و قطعات دستگاه اصل نباشند
  • خسارت به صورت عمدی وارد شده باشد
  • از آداپتورهای متفرقه برای شارژ دستگاه استفاده شده باشد
  • دستگاه به دلیل استفاده از نرم‌افزارهای غیر رسمی و آلوده به ویروس خراب شده باشد
  • با عملیاتی نظیر قفل‌گشایی و Brick ضریب ایمنی دستگاه کاهش یافته باشد
  • دستگاه به دلیل استفاده در محیط‌های آلوده و پرگرد و غبار آسیب دیده باشد
  • اشکالات نرم‌افزاری مانند ریکاوری، نصب درایور، ویروس‌یابی،‌ بازیابی و کپی کردن اطلاعات

همچنین شرکت بیمه تنها هزینه‌های تعمیر گوشی در مراکز مورد تأیید و طرف قرارداد با خود را پرداخت خواهد کرد. اگر تعمیرات گوشی بدون هماهنگی بیمه‌گر و در مراکز غیرتخصصی صورت گرفته باشد، هزینه‌ای به بیمه‌گذار پرداخت نخواهد شد.

بیمه موبایل آیفون با گارانتی چه فرقی دارد؟

گارانتی خدماتی است که فروشنده گوشی ارائه می‌کند و معمولا عیب‌های ذاتی دستگاه را پوشش می‌دهد. مشکلاتی مانند شکستگی یا خرابی که ناشی از نقوص ساخت نباشند تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند. چنین خسارت‌هایی توسط بیمه جبران می‌شوند. در مقابل، بیمه خسارت‌های مربوط به عیوب ذاتی دستگاه را که تحت پوشش گارانتی قرار دارند پرداخت نمی‌کند. بنابراین می‌توان گفت گارانتی گوشی آیفون و بیمه مکمل هم بوده و هر یک کارایی و اهمیت خاص خود را دارند.

قیمت بیمه گوشی آیفون چقدر است؟

عوامل متعددی روی قیمت و هزینه بیمه گوشی آیفون تأثیر دارند که در ادامه به صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

  • برند: بیمه برند آیفون به طور کلی گران‌تر از سایر برندهاست.
  • مدل: به طور طبیعی بیمه گوشی آیفون ۱۳ از سایر مدل‌های این برند گران‌تر خواهد بود.
  • سال ساخت: هر چه گوشی قدیمی‌تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • ارزش ریالی گوشی: این عامل را می‌توان مهمترین عامل تأثیرگذار در قیمت بیمه گوشی دانست.
  • قطعات استفاده شده: استفاده از قطعات خاص گران‌قیمت با افزایش نرخ بیمه همراه خواهد بود.
  • امکانات اضافی: امکاناتی مانند ضد‌آب بودن به دلیل کاهش ریسک گوشی می‌توانند حق بیمه را کاهش دهند.
  • پوشش‌های بیمه‌ای: همان طور که اشاره شد هر یک از شرکت‌های بیمه‌گر طرح‌های بیمه‌ای متفاوتی با سطح پوشش‌های متنوع ارائه می‌کنند و قیمت این طرح‌ها متناسب با میزان خسارات تحت پوشش متفاوت خواهد بود.

از بین عوامل ذکر شده ارزش ریالی گوشی و طرح بیمه‌ای انتخابی مهمترین عوامل در تعیین قیمت بیمه گوشی‌های اپل است. ارزش گوشی بر اساس عدد درج شده روی فاکتور تعیین شده و در بیمه‌نامه درج می‌شود. 

شما برای اطلاع دقیق از نرخ طرح‌های بیمه‌ای مختلف برای مدل گوشی خود، به راحتی می‌توانید فرم استعلام سایت راهنمای بیمه را تکمیل کرده و به صورت آنی قیمت بیمه گوشی آیفون را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

قیمت بیمه گوشی آیفون

خرید بیمه موبایل آیفون چه شرایطی دارد؟

یکی از شرایط اصلی بعضی از بیمه‌گرها برای صدور بیمه‌نامه گوشی، آکبند بودن موبایل است. با این حال، بعضی شرکت‌ها مانند بیمه گوشی آیفون سامان امکان خریداری بیمه‌نامه برای گوشی‌های کارکرده را نیز فراهم کرده‌اند. البته صدور بیمه‌نامه برای گوشی‌های دست دوم نیازمند بررسی و تایید سلامت گوشی توسط کارشناس بیمه است.

نکته مهم دیگر این است که در شرکت‌های مختلف مانند بیمه موبایل ایران یا سامان، بیمه‌نامه تنها برای موبایل‌هایی صادر می‌شود که مراحل رجیستری آنها در سامانه همتا انجام شده باشد. بنابراین امکان صدور بیمه آیفون ۱۴ یا ۱۵ وجود ندارد و به روزترین گوشی آیفونی که می‌توانید آن را بیمه کنید آیفون ۱۳ است.

برای خرید مدارک بیمه موبایل آیفون چه مدارکی لازم است؟

مدارک اصلی که در هنگام خریداری بیمه گوشی همراه آیفون باید به شرکت بیمه‌گر ارائه کنید شامل موارد زیر است:

  • اصل و تصویر کارت ملی
  • آدرس و شماره تماس
  • مشخصات دستگاه شامل مدل و رنگ
  • شماره سریال یا IMEI دستگاه
  • ارزش روز دستگاه
  • تصویر فاکتور خرید موبایل آیفون در صورت نیاز

از کدام شرکت بیمه موبایل آیفون بگیریم؟

بیمه موبایل آیفون توسط بیمه‌گرهای مختلفی عرضه می‌شود. از طرح‌های متنوع بیمه‌های سامان و پارسیان گرفته تا بیمه پاسارگاد آیفون دایره انتخاب‌های شما بسیار گسترده است. بیمه‌های ایران، رازی و معلم نیز سایر بیمه‌گرهایی هستند که می‌توانید برای بیمه کردن گوشی آیفون خود انتخاب کنید. 

بعضی از شرکت‌ها چندین طرح بیمه‌ای دارند که سطح خدمات و پوشش‌های متنوعی را شامل می‌شود. به عنوان مثال بعضی طرح‌های بیمه‌ای به کلی سرقت گوشی موبایل را پوشش نمی‌دهند، بعضی فقط سرقت با شکست حرز را پوشش می‌دهند و بعضی حتی سرقت به صوت کف‌قاپی و زورگیری را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند. بنابراین برای انتخاب بهترین بیمه موبایل برای گوشی آیفون خود بهتر است بیشتر از شرکت ارائه کننده بیمه به طرح بیمه‌ای توجه کنید. 

یکی از بهترین راه‌ها برای مشاهده طرح‌های بیمه‌ای موجود برای گوشی همراه شما استفاده از سیستم استعلام آنلاین سایت راهنمای بیمه است. 

بیمه گوشی آیفون بیمه سامان

در حال حاضر بیمه سامان را می‌توان یکی از شرکت‌های پیشتاز در ارائه بیمه‌های موبایل دانست. بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی این شرکت چندین طرح بیمه‌ای دارد که دست شما را برای انتخاب بهترین طرح با توجه به بودجه و ترجیحات فردی باز می‌گذارد. به عنوان مثال کسانی که گوشی آیفون دارند می‌توانند با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، پوشش سرقت به صورت قاپ‌زنی و زورگیری را نیز برای گوشی خود تهیه کنند تا در صورت بروز چنین حوادثی، بتوانند از شرکت بیمه خسارت دریافت کنند.

  • بیمه موبایل سامان طرح سرقت کلی: این طرح بیمه‌ای انواع سرقت را که مورد تایید مراجع قضایی باشد پوشش می‌دهد. با این حال سقف جبران خسارت در این طرح ۱۵ میلیون تومان است و برای گوشی‌های آیفون طرح چندان مناسبی نیست.
  • بیمه موبایل سامان طرح زیسا پلاس: این طرح بیمه‌ای کلیه خسارت‌های عمومی گوشی مانند آسیب دیدگی بر اثر نوسانات برق، نفوذ رطوبت، آتش‌سوزی و سرقت با شکست حرز را پوشش می‌دهد. 
  • بیمه موبایل سامان طرح زیسا پرو: این طرح بیمه‌ای کاملا مشابه طرح زیسا پلاس است با این تفاوت که سرقت‌های خیابانی و کف‌قاپی نیز در این طرح پوشش داده می‌شود. این طرح را می‌توان کامل‌ترین طرح بیمه‌ای برای بیمه کردن موبایل آیفون دانست.

بیمه گوشی آیفون بیمه ایران

بیمه گوشی آیفون ایران یکی از محبوب‌ترین انواع بیمه‌نامه است. بسیاری از شرکت‌های گارانتی با این شرکت بیمه قرارداد دارند و شما با خریداری گوشی، به همراه ضمانت‌نامه بیمه‌نامه نیز دریافت می‌کنید. این بیمه خسارت‌های کلی و جزئی و سرقت با شکست حرز را پوشش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خاص بیمه ایران آیفون فرانشیزهای پایین‌تر آن نسبت به سایر بیمه‌گرهاست. نحوه محاسبه استهلاک و فرانشیز این بیمه‌نامه به شرح زیر است.

  • فرانشیز خسارت جزئی گوشی موبایل: ۱۵٪ هر خسارت
  • فرانشیز خسارت کلی و سرقت به شرط شکست حرز: ۲۰٪ ارزش گوشی
  • استهلاک از ابتدای پوشش بیمه‌ای تا انتهای ماه چهارم ۱۰٪ و از ابتدای ماه پنجم تا انتهای اعتبار بیمه ۲۰٪

شرایط دریافت خسارت بیمه موبایل آیفون به چه صورت است؟

قبل از هر چیز باید بدانیم که خسارت‌های گوشی موبایل در بیمه تجهیزات الکترونیک در ۴ دسته طبقه‌بندی می‌شوند:

  • آسیب‌های جزئی شامل تعویض قطعات و تعمیرات
  • آسیب دیدن تاچ و ال‌سی‌دی
  • آسیب کلی گوشی: به این معنی که گوشی به طور کلی غیرقابل تعمیر بوده و نیاز به تعویض داشته باشد
  • سرقت گوشی
بیمه شکستگی صفحه نمایش آیفون

فرانشیز بیمه موبایل آیفون

در هر یک از وضعیت‌های آسیب دیدگی گوشی، پرداخت بخشی از خسارت‌ها به عهده خود شماست که این مقدار فرانشیز نامیده می‌شود. به عبارتی برای جلوگیری از آسیب‌های عمدی و حفظ بقای بیمه‌گر، شرکت‌های بیمه خسارت‌ها را به طور کامل و ۱۰۰ درصد پرداخت نمی‌کنند. میزان فرانشیز برای شرکت‌های مختلف متفاوت است. میزان فرانشیز خدمات بیمه‌ای بیمه سامان به عنوان نمونه در جدول زیر ارائه شده است.

نوع خسارتمیزان فرانشیز
آسیب جزئی۱۰۰ هزار تومان تا ۲۰ درصد هزینه تعمیر
آسیب تاچ و ال‌سی‌دی۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰ درصد هزینه تعمیر
آسیب کلی گوشی۳۰ درصد ارزش گوشی
سرقت گوشی۴۰ درصد ارزش گوشی

در خصوص تعیین ارزش گوشی، از بین قیمت روز دستگاه و نرخ ثبت شده در بیمه‌نامه، هر کدام که کمتر باشد مبنای تعیین ارزش گوشی قرار می‌گیرد.

در بخش‌های بعدی با جزئیات بیشتری به نحوه دریافت خسارت از بیمه‌گر در صورت بروز هر یک از خسارت‌های فوق اشاره خواهیم کرد.

نحوه دریافت خسارت در آسیب دیدگی‌های جزئی گوشی آیفون

اگر خسارت وارد شده به گوشی موبایل آیفون در حد آسیب‌های جزئی است و گوشی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد، می‌توانید با طی کردن مراحل زیر به سادگی از بیمه‌گر خسارت دریافت کنید.

  1. ابتدا باید یک معرفی‌نامه معتبر از بیمه‌گر دریافت کرده و به مراکز تعمیر تخصصی و مورد تایید بیمه‌گر مراجعه کنید. در حال حاضر در اغلب شرکت‌ها از جمله بیمه سامان این مرحله به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.
  2. پرداخت هزینه تعمیر گوشی و تعویض قطعات گوشی آیفون، در ابتدا به عهده شماست. در این مرحله باید فاکتور رسمی و مهر شده از مرکز تعمیرات دریافت کنید. همچنین اگر قطعه تعویض شده باشد، باید داغی قطعات تعویض شده را نیز به همراه فاکتور دریافت کنید.
  3. پس از دریافت فاکتور رسمی، به مدت ۲۰ روز فرصت خواهید داشت که فاکتور (و داغی قطعات در صورت نیاز) را به شعب بیمه تحویل دهید. این فرصت ممکن است برای شرکت‌های مختلف اندکی متفاوت باشد.
  4. در نهایت پس از بررسی فاکتور و تایید هزینه‌های صورت گرفته، مبلغ مورد نظر طی ۷ روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر فاکتور ارائه شده توسط شما با نرخ متعارف تعمیرات مغایرت داشته باشد، شرکت بیمه پس از بررسی کارشناسی، خسارت وارده را مطابق با قیمت‌های متعارف جبران خواهد کرد.

نحوه دریافت خسارت در آسیب دیدگی‌های کلی گوشی آیفون

منظور از خسارت کلی این است که گوشی به کلی غیرقابل استفاده بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. مراحل ابتدایی دریافت خسارت در آسیب دیدگی‌های کلی گوشی نیز تا حدی مشابه آسیب دیدگی جزئی است. 

  1. در ابتدا باید یک معرفی‌نامه از شرکت بیمه‌گر دریافت کرده و به مراکز تخصصی مورد تایید شرکت بیمه مراجعه کنید تا گوشی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.
  2. کارشناسان پس از بررسی گوشی، در صورتی که قابلیت تعمیر آن وجود نداشته باشد، نامه مهر شده و معتبری با همین عنوان به شما تحویل خواهند داد.
  3. پس از دریافت نامه عدم قابلیت تعمیر دستگاه از مرکز تعمیرات، ۲۰ روز کاری فرصت خواهید داشت تا نامه را به بیمه‌گر ارائه کرده و مراحل اداری را طی کنید.
  4. در نهایت در ۷ روز کاری وضعیت گوشی شما بررسی شده و نسبت به پرداخت خسارت اقدام می‌شود.

در هنگام دریافت خسارت، ارائه متعلقات و جعبه گوشی الزامی است. در غیر این صورت ارزش بازیافتی موارد مذکور از مبلغ خسارت کسر خواهد شد.

نحوه دریافت خسارت در صورت سرقت گوشی آیفون

اگر طرح بیمه‌ای شما پوشش سرقت را داشته باشد مطابق با شرایط بیمه‌نامه می‌توانید در این وضعیت نیز از خدمات شرکت بیمه بهره‌مند شوید. در اکثر طرح‌های بیمه پوشش سرقت با شرط شکست حرز ارائه می‌شود. تعداد محدودی از طرح‌های بیمه‌ای مانند طرح «زیسا پرو» بیمه سامان پوشش سرقت به صورت کف‌زنی و قاپ‌زنی را نیز پوشش می‌دهند.

در هر حال، در صورت سرقت گوشی، اولین اقدام شما تماس با پلیس و تهیه مدارکی است که ادعای دزدیده شدن گوشی را ثابت کنند. در نهایت با تهیه مدارک لازم می‌توانید برای دریافت خسارت به بیمه‌گر خود مراجعه کنید. مدارک اصلی مورد نیاز معمولا عبارتند از:

  • تایید وقوع سرقت توسط مراجع انتظامی و قضایی
  • تحویل جعبه دستگاه به همراه تمامی لوازم جانبی آن
  • پرینت اطلاعات ثبت شده دستگاه در سامانه هم‌یاب ۲۴
  • ارائه مستندات شامل فیلم دوربین استشهاد محلی برای اثبات وقوع سرقت
  • ارائه فاکتور خرید موبایل جدید

در هنگام دریافت خسارت سرقت موبایل، بیمه‌گذار موظف است مالکیت یا رجیستری گوشی خود را به بیمه‌گر منتقل کند. همچنین جعبه و لوازم جانبی گوشی از مدارک اصلی برای دریافت خسارت بیمه موبایل آیفون هستند.

برای دریافت خسارت بیمه موبایل آیفون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  1. بیشتر شرکت‌های بیمه‌گر برای استفاده از خدمات بیمه موبایل یک دوره انتظار ۱۰ روزه دارند. بنابراین تا ۱۰ روز پس از خرید بیمه‌نامه آیفون نمی‌توانید خسارتی از شرکت بیمه دریافت کنید.
  2. در اغلب شرکت‌ها فرصت شما برای مطلع کردن بیمه‌گر در خصوص سرقت و آسیب دیدگی گوشی محدود است. معمولا تا ۴۸ ساعت فرصت دارید تا حادثه رخ داده را به شرکت بیمه اطلاع دهید.
  3. گوشی نباید توسط مراکز غیرمجاز و غیرقابل قبول توسط بیمه‌گر تعمیر شده باشد.
  4. مدارک تعیین شده توسط بیمه‌گر برای دریافت خسارت باید کامل باشند. مخدوش بودن بیمه‌نامه یا شماره سریال و هلوگرام دستگاه باعث ابطال بیمه می‌شود.

الحاقیه بیمه برای گوشی اپل چه اهمیتی دارد؟

اگر پس از خریداری بیمه ارزش ریالی گوشی افزایش پیدا کرده باشد، در هنگام دریافت خسارت از بیمه‌گر با مشکل کم‌بیمه‌گی مواجه خواهید شد. به این معنی که نرخ ثبت شده در بیمه‌نامه مبنای جبران خسارت قرار خواهد گرفت. یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکل، اقدام به تهیه الحاقیه بیمه در صورت افزایش قابل توجه در قیمت گوشی است. بدین ترتیب، شما با پرداخت مقداری حق بیمه بیشتر، در هنگام بروز خسارت می‌توانید خدمات کاملی از شرکت بیمه دریافت کنید.

خرید بیمه موبایل آیفون از راهنمای بیمه به چه صورت است؟

در این مقاله ما به اهمیت بیمه کردن گوشی‌های موبایل آیفون پرداخته و مدارک لازم برای این منظور را معرفی کردیم. همچنین شرکت‌های مطرح در ارائه بیمه‌نامه گوشی همراه و طرح‌های بیمه‌ای رایج معرفی شدند. با این اطلاعات شما به راحتی می‌توانید نسبت به خریداری بهترین بیمه برای گوشی اپل خود از سایت راهنمای بیمه اقدام کنید.

برای این منظور کافیست در صفحه خرید بیمه موبایل راهنمای بیمه، در فرم استعلام برند گوشی همراه، مدل و ارزش ریالی آن را وارد کنید. با کلیک روی گزینه استعلام، لیستی از شرکت‌ها و طرح‌های بیمه‌ای مختلف را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با توجه به هزینه و میزان پوشش‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین کارشناسان مجرب راهنمای بیمه آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما و ارائه مشاوره رایگان برای خرید بهترین بیمه‌نامه گوشی آیفون هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;

درخواست شما ثبت شد. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.