خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس

پژو پارس یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خودرو در ایران است. با خرید بیمه شخص ثالث برای ماشین پژو پارس خود خیال شما از بابت حوادث رخ داده در حین تصادفات راحت خواهد بود. مهم‌ترین پوشش‌های بیمه شخص ثالث شامل خسارت‌های بدنی، خسارت‌های مالی و حوادث راننده است. این بیمه توسط بیمه‌گران متعددی ارائه می‌شود و دست شما برای انتخاب بهترین بیمه پژو پارس با توجه به شرایط خود باز خواهد بود.
خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس

یکی از ماشین‌های پرطرفدار در ایران پژو پارس است. مالکین این خودرو مانند هر خودروی دیگری نگران سرمایه خود هستند و برای اینکه در برابر خطرات بتوانند از اموال خود مراقبت کرده و یا خسارت احتمالی را جبران کنند، از خرید بیمه غافل نمی‌شوند. مالکینی که خودروی آن‌ها پژو پارس است، با انتخاب بیمه شخص ثالث پژو پارس می‌توانند خسارات وارده احتمالی را به حداقل برسانند. اگر شما هم مالک خودروی پژو پارس هستید، به راحتی می‌توانید برای استعلام ثالث پژو فرم ابتدای صفحه را تکمیل کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید. برای آشنایی و خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس به خواندن این صفحه ادامه دهید.

بیمه شخص ثالث پژو پارس

پژو پارس یا پرشیا یکی از خودروهای تولید داخل است که در بین قشرهای مختلف به خصوص قشر جوان طرفداران بسیاری دارد. همیشه این نگرانی برای مالکین پژو پارس وجود دارد که اگر حادثه‌ای برای ماشین آن‌ها اتفاق بیفتد، چگونه می‌توانند خسارت را جبران کنند؟ بیمه شخص ثالث می‌تواند این نگرانی را برطرف کند و خسارات وارده را جبران کند.

بیمه شخص ثالث پرشیا

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث، مانند بیمه بدنه یکی از انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت است که مالکین وسایل نقلیه باید این پوشش بیمه‌ای را برای خودرو یا موتور خود خریداری کنند. بیمه شخص ثالث درواقع خسارت افرادی را پرداخت می‌کند که وسیله نقلیه به آن‌ها خسارت مالی یا جانی وارد کرده است. 

البته خود رانندگان مقصر شامل پوشش بیمه‌ای اصلی نمی‌شوند. اگر راننده مقصر بخواهد تحت پوشش این بیمه قرار گیرد  و بیمه‌گر خسارت او را پرداخت کند، باید پوشش اضافی تحت عنوان بیمه حوادث راننده را خریداری کند.

موارد تحت پوشش بیمه شخص ثالث پژو پارس

مواردی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث پژو پارس قرار می‌گیرند به دو دسته پوشش اصلی و پوشش تکمیلی تقسیم می‌شوند.

پوشش اصلی

پرداخت هزینه‌های پزشکی اشخاص ثالث ( اشخاص ثالث شامل این افراد می‌شود: سرنشینان خودروی آسیب‌دیده، افراد خارج از ماشین که بر اثر تصادف آسیب دیده‌اند و سرنشینان ماشین مقصر به جز خود راننده)

  • پرداخت دیه فوت اشخاص ثالث
  • پرداخت دیه نقص عضو اشخاص ثالث
  • پرداخت خسارات مالی وارده به اشخاص ثالث

پوشش تکمیلی

  • پوشش بیمه حوادث راننده
  • الحاقیه بیمه شخص ثالث ( به موجب این الحاقیه با توجه به افزایش نرخ دیه در هر سال، بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت مبلغی مازاد بر حق بیمه اصلی، اختلاف بین نرخ دیه جدید و قبلی را پوشش دهد.)
بیمه شخص ثالث؛ بیمه‌ای اجباری و ضروری برای مالکین خودرو

بهترین بیمه شخص ثالث پژو پارس

بیمه‌گران مختلفی همچون بیمه شخص ثالث پارسیان این پوشش بیمه‌ای را ارائه می‌دهند. همه‌ی آن‌ها هم در مواردی می‌توانند بهترین گزینه برای خرید بیمه شخص ثالث پرشیا باشند. با توجه به تنوع زیادی که وجود دارد، شما می‌توانید در راهنمای بیمه انواع بیمه‌نامه شخص ثالث برای خودرو پژو پارس را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین را خریداری کنید. بهترین بیمه شخص ثالث بیمه‌ای است که این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • تعداد دفاتر نمایندگی بالا
  • پرداخت خسارت سیار
  • نظرات و امتیازات بیمه‌گذاران راجع به آن در راهنمای بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس

قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس به موارد متعددی بستگی دارد. شما برای محاسبه بیمه شخص ثالث ماشین خود می‌توانید فرم ابتدای صفحه را تکمیل کنید. همچنین کارشناسان راهنمای بیمه آماده هستند تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده و در نهایت بهترین بیمه شخص ثالث با نازل‌ترین قیمت را خریداری کنید.

اما به طور کلی این موارد بر قیمت بیمه شخص ثالث تاثیرگذار هستند:

  • سال ساخت خودرو
  • نوع و مدل آن
  • تخفیف‌های مختلف همچون تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای بیمه ماشین صفر
  • ارزش روز خودرو
  • حق بیمه پایه
 با بیمه شخص ثالث پژو پارس، عواقب کمتری را متحمل شوید.

خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس

شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را تهیه کنید. با توجه به اینکه برای مراجعه حضوری مشکلاتی همچون ترافیک، پیدا کردن زمان کافی و … وجود دارد، روش آنلاین، روشی مناسب و بی‌دردسر برای خرید بیمه‌نامه شخص ثالث برای پژو پارس است. راهنمای بیمه این امکان را برای بیمه‌گذاران فراهم کرده است تا به راحتی و بدون دردسر بیمه‌نامه‌ی مد نظر خود را خریداری کنید.

سوالات متداول

چرا بیمه شخص ثالث خودرو از مدل خودرویی به مدل دیگر متفاوت است؟

هزینه بیمه شخص ثالث خودرو شامل یک حق بیمه پایه می‌شود و یک حق بیمه که متناسب با مدل خودرو و ارزش روز آن تعیین می‌شود. به همین دلیل بیمه شخص ثالث خودرو از مدل خودرو به مدل دیگر تفاوت دارد.

از کدام شرکت بیمه شخص ثالث برای پرشیا بخریم؟

شرکت‌های بیمه‌ای مختلفی این بیمه‌نامه را ارائه می‌دهند. باید با توجه به ملاک‌های که برای خرید بهترین بیمه‌‌نامه شخص ثالث وجود دارد دست به انتخاب بزنید.

هزینه بیمه نامه پژو پارس چقدر است؟

هزینه این بیمه‌نامه با توجه به سال تولید ماشین و سوابق آن از ماشینی به ماشین دیگر متفاوت خواهد بود.

چقدر طول می‌کشد بیمه شخص ثالث پژو پارس صادر شود؟

در راهنمای بیمه، بیمه‌نامه شما در همان روز کاری صادر شده و از طریق حساب کاربری‌تان در سایت قابل دریافت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;

درخواست شما ثبت شد. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.