مراکز طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز [1403]

بیمه درمان تکمیلی یکی از خدمات مهم و پرطرفدار بیمه البرز است که با هدف کمک به مشتریان در پرداخت هزینه‌های درمانی و کاهش بار مالی آن‌ها ارائه می‌شود. بیمه تکمیلی البرز شامل پوشش‌های مختلفی از جمله پوشش هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز تصویربرداری، چشم‌پزشکی، داروخانه‌ها و… است. بیمه تکمیلی البرز برای زایمان و حتی ساخت عینک یا سمعک نیز پوشش‌هایی برای بیمه‌گذار در نظر گرفته است.
لوگو بیمه البرز برای نشان دادن مراکز طرف قرار داد بیمه تکمیلی البرز

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز

بیمه تکمیلی البرز طرف قرارداد بیش از 3000 مرکز در سراسر کشور است که امکان ارائه خدمات درمانی باکیفیت و با تخفیف ویژه را برای مشتریان خود را فراهم کرده است. در این بخش با مراکز طرف قرارداد این بیمه تکمیلی در شهرهای مختلف آشنا می‌شویم.

بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی

بیمه البرز با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معتبر و مجهز در سراسر کشور همکاری دارد و مشتریان می‌توانند با ارائه مدارک خود، از خدمات درمانی این مراکز استفاده کنند. در حال حاضر شرکت بیمه البرز با بیش از 380 بیمارستان در شهرهای مختلف کشور همکاری دارد که در بین این بیمارستان‌ها، هم انواع خصوصی و هم انواع بیمارستان‌های دولتی قرار می‌گیرند.
بیمارستان‌های تخصصی نیز طرف قرارداد این شرکت بزرگ بیمه هستند و بیمه‌گذاران می‌توانند به انواع بیمارستان‌های تخصصی کودکان، کلیه و مجاری ادراری، قلب، چشم، اعصاب و روان و بیمارستان‌های ارتوپدی طرف قرارداد بیمه البرز مراجعه کنند.

مراکز تصویربرداری

بیمه تکمیلی البرز طرف قرارداد بیش از 200 مرکز تصویربرداری در شهرها و استان‌های مختلف در کشور است. مراکز تصویربرداری شامل انواع مراکز رادیولوژی، سونوگرافی، ام‌آر‌آی، مراکز عکس‌برداری سی‌تی اسکن و… می‌شود.

آزمایشگاه‌ها

بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی البرز برای مراجعه به آزمایشگاه‌های مختلف در سرتاسر کشور، نگرانی خاصی نخواهند داشت؛ چرا که این شرکت بیمه با بیش از 1200 آزمایشگاه مختلف در شهرها و استان‌های کشور، قرارداد همکاری تنظیم کرده است. 

بیمه‌گذاران برای تقریبا تمامی آزمایش‌های تشخیصی و پاتولوژی خود می‌توانند از شرایط فوق‌العاده پوشش‌های تکمیلی بیمه البرز در شهرهای مختلف بهره ببرند.

دندانپزشکی‌ها

بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی در جنوب تهران، شمال، شرق و غرب و همچنین بسیاری از شهرهای دیگر در کشور، با مراکز دندانپزشکی و کلینیک‌های تخصصی قرارداد همکاری دارد. پوشش‌های دندانپزشکی این بیمه شامل خدمات درمانی دندانپزشکی از جمله عصب‌کشی، کشیدن دندان، ترمیم و پر کردن دندان و… است.
با وجود بیش از 1000 مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز، بیمه‌گذاران می‌توانند برای پوشش هزینه‌های سنگین دندانپزشکی به این شرکت بیمه اتکا کرده و نگرانی نداشته باشند.

مراکز سونوگرافی

پوشش‌های بیمه البرز شامل هزینه‌های خدمات در مراکز سونوگرافی نیز می‌شود. این شرکت بیمه با بیش از 200 مرکز تصویربرداری مختلف در کشور قرارداد همکاری دارد که این مراکز به جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری مجهز هستند و خدمات حرفه‌ای در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌دهند.

داروخانه‌ها

بیمه تکمیلی البرز طرف قرارداد بیش از 450 داروخانه در کشور است که این مراکز در تهران و سایر شهرستان‌ها قادر به ارائه خدمات بیمه به بیماران هستند. به عنوان مثال در شهرهای کرج، بوشهر، تبریز، اصفهان، اردبیل، اهواز، شیراز، سمنان، یاسوج، رشت و… می‌توان داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه البرز را یافت.

مراکز اپتومتری و چشم‌پزشکی

بیمه‌شدگان بیمه البرز از پوشش‌های این بیمه می‌توانند برای خدمات اپتومتری و تعیین نمره چشم، عینک‌سازی و همچنین خدمات چشم‌پزشکی مانند ویزیت و جراحی‌های مربوط به بهبود بینایی، بهره ببرند. مراکز چشم‌پزشکی و اپتومتری طرف قرارداد بیمه البرز در بیشتر شهرهای کشور وجود دارد.
بیمه تکمیلی البرز برای عمل لیزیک و سایر خدمات چشم‌پزشکی در تهران، اصفهان، کرج، شیراز، قزوین، کرمان و… طرف قرارداد دارد. بیمه تکمیلی البرز برای عینک و خدمات اپتومتری نیز در نقاط مختلف تهران، بندرعباس، یزد و بوشهر مراکزی را برای بیمه‌گذاران خود در نظر گرفته است.

سایر مراکز پزشکی بیمه البرز

به جز مواردی که به آن‌ها اشاره شد، مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز شامل موارد دیگری نیز می‌شود که از بین آن‌ها می‌توانیم به مراکز رادیولوژی، فیزیوتراپی، سمعک‌سازی، عینک‌سازی، مراکز سنجش تراکم استخوان، آمبولانس، مراکز سی‌تی آنژیوگرافی، مراکز پزشکی هسته‌ای، انواع مطب‌ها و درمانگاه‌ها و… اشاره کرد.

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در تهران

لیست بیمه تکمیلی البرز در تهران شامل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، مراکز فیزیوتراپی، مراکز توانبخشی، مراکز سلامت روان و… هستند. این مراکز با داشتن پرسنل متخصص و مجرب، تجهیزات پیشرفته و مدرن، استانداردهای بهداشتی و کیفیت بالا، خدمات درمانی متنوع و کاملی را به بیمه‌شدگان درمان تکمیلی البرز ارائه می‌دهند. برخی از خدمات این مراکز عبارتند از:

  • انجام عمل‌های جراحی و بستری با پوشش بیمه‌ای بالا و کمترین هزینه
  • انجام امور پزشکی عمومی و تخصصی و بدون نیاز به پرداخت نقدی
  • انجام آزمایش‌های تشخیصی و تصویربرداری با دستگاه‌های مدرن و با دقت بالا
  • ارائه انواع داروها و مواد پزشکی برای مشتریان بیمه تکمیلی البرز
  • ارائه خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی با روش‌های نوین و موثر


به جز شهر تهران، مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در شهرهایی مانند پاکدشت، اندیشه، رودهن، شهریار و… نیز یافت می‌شود که بیمه‌شدگان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند. به طور کلی تعداد مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در شهر تهران بالاست و بیمه‌شدگان می‌توانند از پوشش‌های مختلف این شرکت برای خدمات درمانی مختلف در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، نهایت بهره را ببرند.
در جدول زیر امکان دسترسی به مراکز معروف و پرطرفدار بیمه تکمیلی البرز برای شما عزیزان فراهم شده است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به مرکز و شروع روند درمان، از شرایط و جزئیات پوشش‌های بیمه البرز در مرکز مورد نظر مطلع شوید.

بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
چشم‌پزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در تهراندانلود
مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در شمال تهران

در نواحی شمالی تهران، بیمه البرز طرف قرارداد انواع مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز دندانپزشکی، تصویربرداری و… است. توجه داشته باشید که لیست این مراکز و خدماتی که تحت پوشش قرار می‌دهند ممکن است تغییر کند؛ بنابراین حتما پیش از مراجعه به مراکز، با آن‌ها تماس گرفته و از به‌روزترین شرایط پوشش بیمه تکمیلی البرز اطلاع پیدا کنید.
در جدول زیر تعدادی از معروف‌ترین بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مناطق شمالی تهران را لیست کرده‌ایم.

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان آبانخیابان کریمخان زند – خیابان آبان جنوبی – شماره 86
بیمارستان آپاداناخیابان سپهبد قرنی شمالی – چهارراه سپند
بیمارستان آرادخیابان سمیه – بین خیابان شریعتی و بهار
بیمارستان آرمانسئول – نبش خیابان 12 متری اول – پلاک 90
بیمارستان آسیاخیابان شهید بهشتی – خیابان شهید احمد قصیر
بیمارستان دیخیابان ولیعصر (عج) – نبش خیابان شهید عباسپور
بیمارستان چشم‌پزشکی رازیمیدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان هفتم (پالیزوانی) – پلاک 24
بیمارستان خاتم الانبیاءخیابان ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – خیابان شهید رشید یاسمی
بیمارستان بهمنشهرک غرب – خیابان ایران زمین شمالی
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شمال تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در جنوب تهران

بیمه تکمیلی البرز با طیف گسترده‌ای از مراکز درمانی و پزشکی در مناطق جنوبی تهران قرارداد همکاری دارد. این مراکز شامل بیمارستان‌ها، مراکز جراحی محدود، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی‌ها، فیزیوتراپی‌ها و سایر مراکز ارائه خدمات سلامت می‌شوند. بیمه‌گذاران البرز تکمیلی می‌توانند با مراجعه به این مراکز و ارائه مدارک خود، از شرایط ویژه و پوشش‌های این بیمه‌گر بهره‌مند شوند.

در جدول زیر تعدادی از معروف‌ترین بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مناطق جنوبی تهران را لیست کرده‌ایم.

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان روانپزشکی دل آرامتهران – خیابان فدائیان اسلام – بعد از پل بعثت – شهرک بعثت – شهرک 14 معصوم – انتهای دوازده متری یاسمن
بیمارستان اقبالخیابان آذربایجان – نبش رودکی
بیمارستان امیرالمومنین (ع)نازی آباد – انتهای خیابان شیرمحمدی – مقابل پارک سردار جنگل
بیمارستان بازرگانانخیابان ری – جنب اتوبان شهید محلاتی (آهنگ)
بیمارستان خیریه صدیقه الزهرادولت آباد – بلوار قدس
بیمارستان جم خیابان استاد مطهری – خیابان جم
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در جنوب تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در شرق تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در سراسر کشور پراکنده هستند تا بیمه‌گذاران دسترسی راحت‌تر و بهتری به خدمات این بیمه‌گر داشته باشند. این شرکت بیمه فهرستی از مراکز معتبر منطقه‌ای و فوق تخصصی در کلان‌شهرها را به عنوان طرف قرارداد انتخاب کرده و بیمه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به این مراکز از پوشش‌های بیمه تکمیلی البرز استفاده کنند. مراکزی که در شرق تهران طرف قرارداد بیمه البرز هستند شامل انواع مراکز دندانپزشکی، تصویربرداری، درمانگاه و بیمارستان‌های مختلف است. 

در جدول زیر تعدادی از معروف‌ترین بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مناطق شرقی تهران را لیست کرده‌ایم.

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان الغدیرمیدان رسالت – خیابان هنگام- میدان الغدیر
بیمارستان بوعلیمیدان امام حسین – ابتدای خیابان دماوند
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی بینابزرگراه رسالت – بین اتوبان‌های صیاد شیرازی و امام علی
بیمارستان تهرانپارستهرانپارس – نبش فلکه سوم
بیمارستان چشم‌پزشکی دکتر جوادیخیابان دماوند – بعد از خیابان غفاری
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شرق تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در غرب تهران

انواع مرکز درمانی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی و… در مناطق غربی تهران با بیمه البرز همکاری دارند. این مراکز با رعایت استانداردهای کیفی و بهداشتی، خدمات درمانی باکیفیت به بیمه‌گذاران بیمه البرز ارائه می‌دهند. برای اطلاع از مراکز بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی در غرب تهران و سایر مراکز درمانی، می‌توانید لیست این مراکز را در وب‌سایت بیمه البرز بررسی کنید؛ زیرا این مراکز قابل تغییر هستند و لازم است پیش از مراجعه از آخرین وضعیت آن‌ها اطلاع پیدا کنید. 

در جدول زیر تعدادی از معروف‌ترین بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مناطق غربی تهران را لیست کرده‌ایم.

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان آتیهشهرک قدس – ضلع جنوب غربی تقاطع بزرگراه فرحزاد و پونک باختری
بیمارستان و درمانگاه ابن سینامیدان دوم صادقیه
بیمارستان اعصاب و روان ایرانیانانتهای رسالت غرب – بلوار دهکده المپیک – میدان المپیک
بیمارستان چشم‌پزشکی آفتاببزرگراه همت غرب – بعد از پل کن
مرکز جامع سرطان، رادیوتراپی و شیمی‌درمانی برکتکوهک – بلوار علیمرادی – انتهای نسیم هشتم
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در غرب تهران

لیست بیمه تکمیلی البرز در اصفهان

به جز تهران، یکی از شهرهایی که بیشترین مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز را در خود جای داده، استان اصفهان است. در بین تمامی مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز تصویربرداری، پزشکی هسته‌ای، چشم‌پزشکی‌ها و اپتومتری‌ها و… می‌توانید مراکز طرف قرارداد بیمه البرز را بیابید و روند درمان خود را با پوشش‌های این بیمه طی کنید. 

در جدول زیر لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در استان اصفهان را برای شما گردآوری کردیم. پیش از مراجعه به این مراکز، با آن‌ها تماس بگیرید و از جدیدترین شرایط آن‌ها مطلع شوید. 

نام بیمارستانشهرنشانی
بیمارستان آیت اله یثربیكاشانبلوار قطب راوندی – بلوار پرستار – جنب مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی
بیمارستان امین اصفهانخیابان ابن سینا
بیمارستان امام حسین (ع)گلپایگانبلوار شهید بهشتی
بیمارستان تخصصی عسکریه (ع)اصفهاناصفهان خیابان عسکریه
بیمارستان تخصصی خانواده (بهارستان)اصفهانسه راه حکیم نظامی – بلوار صفه – نرسیده به بیمارستان الزهرا
بیمارستان سعدی اصفهانآئینه خانه
بیمارستان سینا اصفهانخیابان شمس آبادی – شماره 175-173
بیمارستان شهید منتظریاصفهاننجف آباد
بیمارستان میلاد اصفهانسه راه سیمین – کوی ولیعصر – انتهای خیابان شهید بخشی
بیمارستان میلاد كاشانخیابان شهید بهشتی – کوچه شهید دیمی (قنادی نانک)
دارالشفا حضرت زهرا مرضیه (س)اصفهانمیدان قدس
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهان

همچنین در جدول زیر امکان دسترسی به مراکز درمانی معروف بیمه تکمیلی البرز در اصفهان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به مرکز و شروع روند درمان، از شرایط و جزئیات پوشش‌های بیمه البرز در مرکز مورد نظر مطلع شوید.

آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهاندانلود 
لیست بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی اصفهاندانلود 
مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهاندانلود 
داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهاندانلود 
مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه البرز در اصفهان

لیست بیمه تکمیلی البرز مشهد

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در مشهد شامل مراکز تصویربرداری، رادیولوژی، ام‌آرآی، سی‌تی اسکن، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، عینک‌سازی، اپتومتری، چشم‌پزشکی، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… است. ده‌ها بیمارستان دولتی، خصوصی و فوق‌تخصصی در این شهر با بیمه البرز همکاری دارند که معروف‌ترین آن‌ها را در جدول زیر می‌بینید:

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان 22 بهمن پیچ دوم تلگرد
بیمارستان آریا خیابان شهید چمران – خیابان گلستان
بیمارستان امام زمانخیابان سرخس
بیمارستان امام سجاد (ع)گلشهر – بلوار شهید آوینی – شهید آوینی 33
بیمارستان بنت الهدی خیابان بهار
بیمارستان پاستورنو خیابان احمد آباد – خیابان پاستور – نبش پاستور 8
بیمارستان جوادالائمه طبرسیخیابان طبرسی – بین طبرسی و چهارراه مقدم
بیمارستان چشم بینابلوار سید رضی – سید رضی 45 – نبش چهارراه اول
بیمارستان رضوی بزرگراه شهید کلانتری – بعد از پل قائم
بیمارستان سینا خیابان رازی شرقی
بیمارستان عباس ناظرانقاسم آباد – بلوار شریعتی – بین شریعتی 45 و 47
بیمارستان مادر بلوار سجاد – پشت ساختمان بانک ملی- کارگاه ساختمانی بیمارستان مادر
بیمارستان موسی‌بن‌جعفرخیابان امام رضا
بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) خیابان کوه‌سنگی – میدان الندشت
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد

برای دسترسی به سایر مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. در این جدول شناخته‌شده‌ترین آزمایشگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز تصویربرداری را برای شما عزیزان گردآوری کردیم. البته پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به این مراکز، حتما با آن‌ها تماس بگیرید.

آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مشهددانلود
مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در مشهددانلود
مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در مشهددانلود
درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در مشهددانلود
مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه البرز در مشهد

لیست بیمه تکمیلی البرز در شیراز

در شهر شیراز نیز انواع مراکز درمانی و خدماتی مرتبط با درمان با بیمه البرز همکاری می‌کنند. لیست کامل و جدید این مراکز را می‌توانید از طریق جدول زیر در اختیار داشته باشید. 

بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه البرز در شیرازدانلود
مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه البرز در شیراز

بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در کرج

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان آرام مانا طب بلوار ملاصدرا – بلوار استقلال – کوچه مسلم بن عقیل
بیمارستان تخت جمشیدعظیمیه – میدان مهران
بیمارستان فوق‌تخصصی امام خمینی خیابان شهید بهشتی – کوچه بیمارستان امام خمینی (ره) جنب کلانتری
بیمارستان قائمبلوار دانش آموز – چهارراه دولت آباد
بیمارستان کسریخیابان کسری
بیمارستان مریم 45 متری گلشهر – خیابان ارغوان غربی
بیمارستان نورجهانشهر – میدان هلال احمر – ابتدای کوچه فریما – پلاک 4
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهان

بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان آپادانا اتوبان لشکر
بیمارستان آریاچهارراه آبادان
بیمارستان اروند خیابان شریعتی (30 متری)
بیمارستان فاطمه زهرا (ناجا) بلوار ساحلی – انتهای خیابان اباذر
بیمارستان مهر فلکه اول کیانپارس
بیمارستان نفت اهواز – سه راه فرودگاه – ابتدای جاده شهرک نفت
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس

نام بیمارستاننشانی
بیمارستان امام رضا  بلوار امام خمینی – نایبند شمالی – پشت بقعه سید مظفر
بیمارستان امام علی (ع)رودان – بلوار شهدا – خیابان ولایت
بیمارستان تخصصی شهید محمدی‌هابندرلنگه – بلوار جانبازان – شبکه بهداشت
بیمارستان کیشجزیره کیش – ششصد دستگاه – بیمارستان کیش
مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظمبیمارستان شهید محمدی
مركز آموزشی درمانی كودكان بندرعباسبلوار امام خمینی – گلشهر شمالی – بیمارستان کودکان
بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس

دسترسی به جدیدترین لیست مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز

بیمه تکمیلی البرز یکی از بهترین انواع بیمه‌های تکمیلی درمان است که با وجود شمار زیادی مراکز درمانی در سرتاسر کشور، هزینه‌های درمان را بر عهده می‌گیرد. برای خرید این بیمه تکمیلی و مقایسه آن با سایر بیمه‌های تکمیلی، می‌توانید به صفحه بیمه درمان تکمیلی گروهی در سایت راهنمای بیمه مراجعه کنید تا با توجه به نیازتان، بهترین بیمه‌نامه را خریداری کنید. کارشناسان ما نیز در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;

درخواست شما ثبت شد. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.