بیمه نامه آتش سوزی مسکونی طرح سفر

بیمه سفر یک بیمه‌نامه جالب است که ساختمان و اثاثیه محل سکونت، توشه مسافر و خودروی شخصی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این مقاله از بلاگ راهنمای بیمه، به بررسی بهترین بیمه آتش سوزی طرح سفر پرداخته و نحوه استفاده از این بیمه و شرایط آن را شرح داده‌ایم.
بیمه نامه طرح سفر چیست؟

ایران یک کشور چهار فصل است که هر فصل زیبایی‌های به‌خصوص خود را دارد که همین موضوع باعث شده است تا در هر فصل از سال، مقاصد گوناگونی را برای سفر انتخاب کنیم. تضمین امنیت و سلامت خود و همراهانمان و حتی وسایل سفر است که می‌تواند تا حدود زیادی جبران حوادث غیر مترقبه را آسان کند. برخی از مراقبت‌های اولیه و اساسی را می‌توانیم از خودمان و وسایلمان انجام دهیم؛ اما برخی از اتفاقات به دست ما رقم نمی‌خورند و ما تنها می‌توانیم جوانب احتیاط را راجع به آن‌ها رعایت کنیم.

یکی از امن‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها برای مواجه شدن با این اتفاقات، استفاده از بیمه طرح سفر است که در همه‌ی فصول می‌توانید از آن استفاده کنید. بیمه آتش سوزی بیمه ایران طرح سفر و همینطور بسته‌ی بیمه‌ای ویژه طرح سفر بیمه پارسیان مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما خواهند بود.

با خرید بیمه طرح سفر با خیال راحت برو سفر

در این مقاله از بلاگ راهنمای بیمه، به بررسی بهترین بیمه آتش سوزی طرح سفر پرداختیم و نحوه استفاده از این بیمه و شرایط آن را شرح داده‌ایم.

مشاوران ما در راهنمای بیمه با شماره تماس 02141783 آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نحوه خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران طرح سفر یا بسته ویژه طرح سفر پارسیان هستند.

بیمه طرح سفر چیست؟

بیمه طرح سفر یکی از انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌ سوزی است که به‌منظور حفاظت از منزل، لوازم منزل، توشه مسافر و خودروی شخصی بیمه‌گذار استفاده می‌شود. این بیمه تنها در سفرهای داخل کشور، به مدت چند روز اعتبار دارد. زمان شروع بیمه ساعت 24 روز شروع بیمه‌نامه و زمان پایان آن، ساعت 24 روز دهم است.

در صورت استفاده از این بیمه و وارد آمدن خسارت به اموال و توشه شما، می‌باید فهرست موارد آسیب‌دیده و ارزش آن‌ها را به همراه مدارکی که به تایید مراجع ذیربط رسیده باشند، حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از وقوع حادثه در اختیار بیمه‌گر قرار دهید.
در طرح بیمه سفر، شرکت بیمه هیچ تعهدی نسبت به جبران خسارت وارده به طلا، جواهر، اشیا قیمتی، پول، اوراق بهادار و موارد مشابه را ندارد.
همچنین، اگر ماشین شما بر اثر یک نقص فنی دچار آتش‌سوزی شود، بیمه‌گر موظف به پرداخت و جبران خسارت نیست.

پیشنهاد بیمه نامه: خرید آنلاین بیمه بدنه انواع ماشین سواری، تاکسی و باربری

مزایای بیمه طرح سفر برای طبیعت‌گردان و کوهنوردان

اگر اهل سفر، طبیعت‌گردی و کوهنوردی هستید، بهتر است بیمه نامه آتش سوزی مسکونی طرح سفر را بخرید. با این طرح می‌توانید منزل و لوازم منزل، خودروی شخصی، خودتان و همچنین توشه‌ی سفرتان را با کمترین هزینه بیمه کنید.
منظور از توشه سفر تمامی وسایل سفر مثل از چادر مسافرتی، لوازم پیک نیک، کیسه خواب و هرگونه وسیله‌ی شخصی شماست.

*توجه داشته باشید که توشه سفر شامل گوشی موبایل، تبلت و وسایل الکترونیکی نمی‌شود.

پیشنهاد بیمه‌نامه: مقایسه قیمت و خرید آنلاین انواع بیمه تجهیزات الکترونیک از بیمه سامان

اگر تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی طرح سفر باشید و بر اثر حوادثی مثل آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، سیل و طوفان بیمه گذار (در مواردی خانواده‌ی او) دچار نقص عضو شود یا فوت کند، شرکت بیمه‌گر (بیمه ایران یا پارسیان) موظف به پرداخت تعهدات مندرج در بیمه نامه برای جبران خسارت و غرامت است.
همچنین در صورتی که بیمه‌گذار بر اثر حوادث فوق دچار جراحت شود و درمان‌های پزشکی دریافت کند، بیمه‌گر تا سقف تعهدات درج شده در بیمه نامه، هزینه‌های پزشکی را تقبل می‌کند.
به یاد داشته باشید که اگر طرح بیمه سفر بیمه ایران را خریداری کنید، می‌توانید تاریخ شروع بیمه را به دلخواه خودتان انتخاب کنید. این اختیار جهت تامین آسایش بیمه‌گذاران از طرف بیمه ایران در نظر گرفته شده است.

بیمه آتش‌سوزی توشه و لوازم در سفر

بسته بیمه طرح سفر شامل چه اموالی می‌شود؟

ساختمان و اثاثیه محل سکونت، توشه مسافر و خودروی شخصی اموالی هستند که در این طرح شامل پرداخت خسارت از سوی بیمه‌گر می‌شوند. البته که شما با استفاده از بیمه نامه آتش سوزی مسکونی طرح سفر، خودتان را نیز به نوعی در برابر حوادث بیمه می‌کنید.

خطرات تحت پوشش طرح ویژه سفر بیمه ایران

به طور کلی موارد تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی مسکونی طرح سفر مشابه با بیمه آتش سوزی است، که شامل حوادث زیر می‌شود:

  • حریق، انفجار و صاعقه
  • سیل و طوفان
  • فوت و نقص عضو بیمه گذار و خانواده در حوادث ناشی از خطرات بالا
  • هزینه پزشکی بیمه گذار و خانواده وی در حوادث ناشی از خطرات بالا
بیمه آتش سوزی در حوادث مسافرتی

قیمت بیمه آتش‌سوزی ایران (طرح سفر)

تنها با پرداخت 10 هزار تومان می‌توانید از بیمه طرح سفر بیمه ایران استفاده کنید. (قیمت روز بیمه سفر، خرداد 1402). این مبلغ با احتساب مالیات و عوارض لحاظ شده و به ازای هر نفر، تنها مبلغ 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که شرکت بیمه‌گر پارسیان نیز طرح سفر را با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌دهد.

دانلود فرم پیشنهاد بیمه طرح سفر بیمه ایران

شرایط بسته بیمه‌ای ویژه سفر بیمه پارسیان

این بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث و خودرو شما را در طول سفر تحت پوشش قرار می‌دهد. صدور این بیمه‌نامه نیاز به بازدید اولیه ندارد و تعرفه‌ی آن به صورت کوتاه مدت بر حسب انتخاب شما محاسبه خواهد شد.

  • صدمات و عوارض قبل از شروع سفر تحت پوشش این بیمه نخواهد بود.
  • هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث تحت پوشش این بیمه‌نامه فاقد فرانشیز می‌باشد.
  • تمامی افراد خانواده می‌توانند با خرید یک طرح تحت پوشش باشند.
  • این بیمه نامه پوششی برای موتورسیکلت و حوادث ناشی از آن ندارد.
  • برای دریافت خدمات بیمه‌ای خودرو در این طرح حداکثر تا 5 روز بعد از بروز حادثه اعلام خسارت از سمت بیمه‌گذار باید انجام گیرد.
چادر مسافرتی و لوازم طبیعت‌گردی تحت پوشش بیمه طرح سفر

مدارک خرید بیمه آتش‌سوزی طرح سفر

مدارک لازم برای خرید بیمه آتش سوزی طرح سفر، به طور مفصل توسط مشاوران راهنمای بیمه و همچنین از طریق چت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. چنانچه مایل به خرید این بیمه هستید، می‌توانید به دو طریق اقدام فرمایید:

  • با مشاوران راهنمای بیمه به شماره 02141783 تماس بگیرید.
  • از قسمت گفتگوی آنلاین با کارشناسان فروش راهنمای بیمه در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;

درخواست شما ثبت شد. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.